Hello my dear READERS , thank you for visiting my dear bloggie . Before you leaving , please be my follower .


09 October 2010

S U K A N da get loose !

gembira gile ble sukan da abes !
A L H A M D U L I L A H !
rumah biru mng dalam perbarisan !
congratz to rumah W A J A

dapat mng kesemuanyer !
A R I S Y A msok perbarisan K R S !
jd komander syial minah uh !

oke laa . da la tunjang dak uh .
bru drjh 5 , mgalah kan ktinggian drjh 6 siot !

lps abes jew perbarisan , mcm byase , snap2 photo wit arisya ,
aku , bella , nureen n others ~

best gile laa !




ni hah A R I S Y A F I R Z A H nyer !
tinngi kan ? sjk aku kat psukan W I R A neyh , ku rpt ngn die la !
best laa jgk kawan ngn die , die sporting .
die neyh bule dipercaya gak !
ader ag gamba kiterorg ambek .
ia agk B O D O H , tp agak L A W A !
hohohoho !



bell , arisya n aku .
ader mse ambek jela gamba .
sbb nnti taun dpn , aku daa ta dpt jumpe die !
mungken rendu .
ini gamba tgn2 kami . tade kejew r .
da laa mkn ddk bawa matahari .
itam laa muke aku ta lame ag !
bkn itam jew belang2 pown .
mcm zebra .
hahahahaha ~



this is me n arisya .
hahaha ~
akak aku ckp , muke aku n arisya neyh , same !
OMGeng !
arisya , kiter adeq bradeq mithali kew ?
hahahahaa !!!
agagaga !!
due2 msuk lari .
but , die msok 100 m , aku msok 200 m .
beza kan ?
bongok laa aku neyh !




arisya neyh bongok r !
die gi ambek gamba aku tgh pnt neyh n teseliuh pulak uh kaki aku !
tp cantek gak !
hahahaaha !!
arisya2 !
geram tol aku ngn minah neyh !
tunggu ari isnin ! aku kejew kan kaw !
sebel2 ~
ats uh pulak gamba aku ngn afryna .
aimie dak kmbr uh ambek .
ta silap aku , aimi najihah kot .
die bry pinda jew .
tp cantek r !
afryna , ilysm <3 dunt forget me ! i slap u if u forget me ! ksian dak2 sblh uh , ader bju wrna pink la kuning la . tape , itu cume sekadar edit jew ! hahahaha ~~

balek umah ! mula brgn sorg2 hahaha !
aku suke gile gamba ats neyhh !!!
bdk wira daa balek !!
hahaha !
balek umh , cam byase ,
T E M B O K A N G !
byase laa . pnt sgt laa !
tp seriously muke aku mmg itam !
arisya ta nak itam , die pkai
S U N B L O C K .
sengal siot ! da laa tgh peluh2 pulak uh .
sbb dok bwh matahri .
mne ta itam kan !
oke nnti aku sambung ag !


Sudaa view kann ? Ape kate korang LIKE ? Timekaseh kerana membace :D