Hello my dear READERS , thank you for visiting my dear bloggie . Before you leaving , please be my follower .


02 November 2010

happy birthday to Y O U !

yana !!!!!! daa tue da ye ..
hahahaa , sori i dunt give ur present .
coz i dunt know what type of present i want to give at you .
hahahaha , time kaseh kawan .
kaw daa jd kawan baek ku untuk slme-lamenyer .
jgn penaa skli pown kite gado kawan .
aku syg kaw , kaw syg aku .
aku bnci kaw , kaw bnci aku .
i wish u , u can get 5A , same like me .
kaw sme skpla ngn aku .
yg psti kaw jgn jerit kat telinga aku ye !
nnti aku jd B U D E K laa kawan .
tu yg susa nnti .
hahhahaa !
tgok laa nnti ye ,
nnti aku bg kaw adiah !
ahakkksss !
special punyer laa !
warne P I N K .
insyallah laaa :)


iloveyoukawan :)





Sudaa view kann ? Ape kate korang LIKE ? Timekaseh kerana membace :D