Hello my dear READERS , thank you for visiting my dear bloggie . Before you leaving , please be my follower .


07 June 2011

H A P P Y B I R T H D A Y


Happy birthday to Fatyn !
Sayang kau bebeh !

Da tuee ye budakk ?
Hahahaha :D
Kite jauhh , tapi boleh con+tact = contact kann ??
Aku takan lupe kan kauu .
Takan takan daann takan .
Susa nak jumpe kawan2 kat TMS kann ,
Aku sedih kenapa aku berjauhan dengan
KAWAN2 YANG AKU CARI SELAMA NEYH !
Tak sangka mse uhh begitu cepat ,
Dan mase uhh dipenuhi dengan kenangan2 manis daa pahit aku
kawannn .
Aku sebenarnyer tak biase ,
kalau jumpe kawan baru .
Diorang mcm tak biase ngn aku ,
sedangkan KAWAN LAMA ?
Same jea sifat mereka dengan aku ,
Emm ,
Daa run tajuk aku , daa pegy tajuk lain pulakk .
Fatyn , aku doakan kau bahagia dengan JODOH kau nanti .
Murah rezeki , sukses dalam SEMUA matepelajaran .

H A P P Y B I R T H D A Y , K A W A N
S A Y A N G K A U :D
Much LOVE :
IZZAhamzah .

Sudaa view kann ? Ape kate korang LIKE ? Timekaseh kerana membace :D